SEO Optimizacija Web Stranica

Povećajte broj posjetitelja na svojoj web stranici

Što je SEO Optimizacija i kako se provodi?

SEO optimizacija internet stranica je proces poboljšavanja vaše pozicije na tražilicama u svrhu povećavanja broja posjetitelja. Povećani broj posjetitelja kao rezultat najčešće ima povećanje prodaje i broja upita upućenih vašem poslovanju.

Proces optimizacije se provodi:

– prilagodbom sadržaja na vašoj web stranici

– implementacijom mobilne responzivnosti

– istraživanjem ključnih riječi, trendova i konkurencije

– promoviranjem vaše web stranice na drugim web stranicama s prihvatljivim metrikama

Prednosti SEO optimizacije?

Vs Facebook

Prednosti SEO optimizacije u usporedbi s Facebook oglašavanjem je niža cijena i lakši pronalazak ljudi kojima su vaši proizvodi i usluge najpotrebniji.

Na primjer, ukoliko kupac ima problem s težinom, on u tražilicu upisuje “kako smršaviti”. Kada ste na prvoj stranici za takvu pretragu sve osobe koje dolaze na vašu stranicu imaju isti problem i nadaju se njegovom rješenju upravo putem vase stranice.

Ljudi na tražilice dolaze s problemom. Dok se na Facebook dolazi iz drugih razloga. Putem Facebook oglašavanja niste u mogućnosti s jednakom lakoćom naći osobe kojima je vaša usluga najpotrebnija.

VS Plaćeni Google oglasi

SEO optimizacija nudi nižu cijenu po rezultatu od Google oglašavanja. Google oglašavanje se plaća na temelju svakog klika, dok optimizirana web stranica dobiva sve klikove po istoj mjesečnoj cijeni.

Plaćeno Google oglašavanje zahtjeva kontinuirano ulaganje novčanih sredstava i vremena kako bi se dobili rezultati, a jednom kada se prestane s plaćenim aktivnostima svi rezultati nestaju preko noći. Rezultati SEO optimizacije dolaze na vrh tražilice sporije, ali tamo ostaju duži period vremena.

Ukoliko je vasa stranica “organski” u prvih 10 rezultata bez plaćenih oglasa to povećava vjerodostojnost vaše web stranice.

Trajanje optimizacije

Vrijeme potrebno za ostvarivanje željene pozicije na tražilici znatno varira, ovisno o pojmu za koji se želite rangirati. S obzirom da poslujemo na hrvatskom tržištu rezultati SEO optimizacije su vidljivi brže nego što bio slučaj na engleskom tržištu. Imajući to u vidu, vrijeme rangiranja može varirati između 2 tjedna i 6 mjeseci, ovisno o pojmu i konkurenciji.

Cijena

Cijena je vezana uz kompetitivnost pojma za koji se želite rangirati i kao takva se ne može odrediti bez znanja o kojim se ključnim pojmovima radi.

Na primjer, ukoliko se radi o pojmu visoke konkurencije poput „kako smršavjeti“ troškovi bi mogli doseći do 10.000 kuna mjesečno. Za specifične pojmove s više riječi poput „kako smršaviti u 28 dana“ troškovi mogu iznositi oko 200 kuna mjesečno.

Kontaktirajte nas i saznajte više:

4 + 2 =